DUYGU GİRAY

5 Şubat 2017 Pazar

TITANIC DELUXE BODRUM



Şimdi gözlerini kapatmanı istiyorum..
Sıra sıra inciler gibi dizilmiş şık masa-sandalyeler getir aklına. Türk kahven ile keyifle oturuyorsun.
Doğa, sessizlik, kahve kokusu hakim..
Ve önünde alabildiğine masmavi bir deniz var. Sağına bakıyorsun, soluna bakıyorsun denizin sonunu göremiyorsun… Muhteşem bir atmosfer..
Karşında da geceleri ışıl ışıl güvercinlik köyü var.
Tam kahveni içtiğin yer Bodrum’un yeni incisi Mayıs ayında açılan Titanik otellerinin son kardeş zinciri Titanic Deluxe Bodrum. Ve tabi ki benim için en son, en gözde olduğundan dolayı en de donanımlısı…Tüm EN leri toplamış bu otel. Personel çok güleryüzlü. Sen daha sormadan her an yardıma hazırlar. Hepsi birbirinden güzel insanlar.

                                  

Bu otel Güvercinlik’te, Pina Yarım Ada’sından Cennet Koyu’nu seyreden çok özel bir konumda misafirlerini ağırlıyor. Havaalanına da çok yakın konumda.
Babamın doğumgünü için gittiğimizde henüz 40 ya da 41 günlüktü ve buna rağmen (hani bazen açılış aksaklıkları olabilir) herşey tam puandı, mükemmeldi.
Onca seyahatim arasında sahile inen upuzun yürüyen merdivenlere ilk kez şahit oldum. Pek de hoşuma gitti. Gerçi benim odam asansöre de çok yakındı. Oda tipine göre bulunduğunuz konum tabi ki değişiyor ancak yürüyen merdivenler ve asansörlerle yorulamazsınız :) hatta ve hatta shuttle servisi de var.
                            

Bu otelin benim için en önemli artısı geniş bir araziye yayılmış olması. Diğer bodrum otellerine kıyasla gerçekten her an her yerden denizi görmeniz açısından çok büyük huzur sağlıyor. Pastanesi, odaları, amfitiyatrosu, havuz bölümü her yer alabildiğine maviye hakim…


Otelin Genel Müdürü Olcay Orhan bey ile güzel bir söyleşi yaptık.


Olcay bey çok uzun yıllardır bu mesleğe kendini adamış. Yıllardır büyük bir zincirde genel müdürlük yaptıktan sonra bu otele gelmiş. Orada kaldığım günler içinde ne kadar çalıştığına, oteli her an karış karış gezdiğine gözlemlediğine şahit oldum. İşini çok severek yapan müdürlerden kendisi. Her halinden anlıyorsunuz.


“Bütün odalarımız denizi çok net görüyor ve insanlar sabaha mutlu, huzurlu, deniz manzarasıyla uyanıyor” ilk cümlesiydi Olcay bey’in. Ben de sonsuz katılıyorum. Daha odama kapıdan girdiğimde karşımda denizi görüyordum. Hele ki benim gibi deniz delisi, her an gemi seyahati olsun, kayık da olsun denizin içinde olmayı çok seven biri için bu otel beni ferahlık anlamında çok etkiledi.

Ayrıca gece olduğunda da tam karşınızda güvercinlik koyunun ışıklarını görmek çok keyifli. Sizler de çok iyi bilirsiniz ki çoğu otelde gece oldu mu karşısı sadece karanlıktır.


*Biraz odalardan bahsedelim mi? Dekorasyona bayıldım…

Otelimizde 393 oda ve 7 adet villa bulunuyor. Standart , superior, aile, deluxe odalar şeklinde tanımlıyoruz. Yalnız standart odalarımız diğer otellere kıyasla standartların üstünde odalar. Metrekare olarak çok geniş ve ayrıca özel giyim odası alanı da var. Çay-kahve seti, minibar, giyim odasında kasa, ütü herşey var. Dekorasyonu da gördüğünüz üzere çok özel yapıldı. Yurtdışından bir sürü şey getirtildi.

*Gelelim restoran bölümüne. Ana restoranda herşey çok özel sunumlarla hazırlanıyor ve lezzet de on numara. Ne yiyeceğimi şaşırdım:)

Lezzetin on numara olmaması mümkün değil zaten. “Titanic hotels” grubunun yönetim kurulu başkanı Mehmet Aygün bey bu konuda inanılmaz titiz davranıyor. Almanyadaki Hasır restoranlarıyla 40 yılı aşkın süredir yabancılara Türk yemeklerini sevdirmişler. Mutfak bizim için herşey. Bu restoran zincirinden sonra da turizme de el atıp ilk 1992 yılında otelciliğe başlamışlar. Bu yüzden çok başarılı oldukları mutfak sektörü Titanic otelleriyle pekişiyor. Kalite ve lezzetten asla ödün vermiyoruz. Uzman şeflerimiz herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyor. Sadece görüntü değil lezzet lüksünü de misafirlerimize yaşatıyoruz.

*A la carte restoranlarınız da var ?

Evet. Balık, et, asya ve italyan mutfaklarımız var. Oldukça iddialıyız. İtalyan ve balık restoranımız ücretsiz. Her birine rezervasyon gerekiyor. Ayrıca gündüzleri pizza, pide servis edilen snack restoranımız var.


*Biraz da o müthiş pastanenizden bahsedelim mi ? Çikolatalara bayıldım.

Aynen. Gelen gören şok oluyor. Beklentilerin o kadar üstünde ki herkes “burası bildiğiniz pastane” diyor. Gece 23.30 a kadar açık. Birçok misafirimiz çay kahve sohbet ve tatlı krizini orada keyifle gideriyor. Dondurmadan çeşit çeşit çikolataya,şekere, pastaya kadar herşey var.

*Çocuklu aileler için ne dersiniz ?

En güzel yer burası derim. Ailelere özel odalarımız var. Çocuklar için oyun salonu ayrıca her yaşa ayrı dizayn edilmiş su kaydıraklarımız var. Özel yetiştirilmiş personelin bulunduğu çocuk kulübümüz var. Akşamları da çocuk diskosu yapılıyor belli bir süre. Aileler rahatlıkla çocuklarını emanet edebilir.



*Denize hakim kocaman bir amfitiyatrosu var bu otelin . Özel düşünülmüş sanırım?

Evet, çok seviyorum burayı.Yapım aşamasında da bulundum. Deniz gören yegane amfitiyatrolardan diyebiliriz. Burada da akşamları şovlar ve belli gecelerde “Ege” gibi özel sanatçılar olacak.
Olcay bey’e samimiyeti ve nezaketle verdiği röportaj için çok teşekkür ediyorum.

Evet sevgili okurum bu otel bir başka…
Sahilde şezlong bulamazsın çünkü heryer kabana...
Yemek lezzeti ve havuz kenarındaki salıncaklar ile deniz kenarındaki “cabana” lar yetmediyse Titanic otellerinin meşhur BeFine spa’sına gidip masaj, cilt bakımı vs.. daha da şımarabilirsin.
Kocaman irish pub’a çıkıp bir kadeh yudumlayıp maç bile seyredebilirsin.
Doymadın mı ? Oda servisi emrine amade:)

Veeee benim için en muazzam an “ah bu otelde bir hamak eksikmiş” dediğim o an karşıma kocaman bir ormanda sanırım 40 civarı hamak çıkmasıydı. Mutluluktan çıldırdım.

Gördüğünüz gibi olanaklar bitmiyor. Seçim sizin. Ama burada çok mutlu bir tatil geçireceğinize sonsuz eminim. Ve de kefilim. İsteseniz de istemeseniz de hep mavi ve yeşili göreceksiniz:)
Şimdiden aşk, keyif, huzur ve Aygün ailesinin bol lezzetli yemekleriyle dolu bir seyahat diliyorum sizlere..

DUYGU GİRAY